ToimitusehdotMikko Jalava

Toimitusehdot

Jalavan Kauppa toimittaa tuotteet 14 päivän kuluessa jos toisin ei mainita. Poikkeustapauksia varten tilauksen yhteydessä kannattaa jättää oma sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Jos vastaanotatte virheellisen tai väärän tuotteen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista, kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@jalavankauppa.fi.
Yksityishenkilöille suunnattua etämyyntiä koskevan kuluttajansuojalain mukaan pyrimme korjaamaan viallisen tuotteen tai toimittamaan teille uuden tuotteen jos tästä ei koidu kohtuuttomia kuluja Jalavan Kaupalle.
Ilmoitetut hinnat koskevat vain Jalavan Kaupan verkkokauppaa ja ne sisältävät Suomessa voimassaolevan arvonlisäveron (24%). Jalavan Kauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
Jalavan Kaupan verkkokauppa toimittaa tuotteita ainoastaan Suomeen. Poikkeustapauksissa ota yhteyttä asiakaspalvelu@jalavankauppa.fi.

Maksuehdot

Jalavan Kauppa tarjoaa maksamiseen vaihtoehdoksi yleisimmät suomalaiset verkkopankit.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Palautus

Tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta sovelletaan aina kuluttajansuojalainsäädännön mukaista 14 päivän palautusaikaa. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostos ilmoittamalla siitä 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Ilmoitus tehdään sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@jalavankauppa.fi. Viestiin tulee lisätä palautettavan tuotteen nimi, hinta sekä asiakkaan tilinumero, jolle ostos hyvitetään kun tuote on palautettu vahingoittumattomana Jalavan Kauppaan. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Jalavan Kauppa ei sitoudu vastaamaan palautuksen lähetyskustannuksista.

Vaihto

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Vaihtamisesta tulee aina ilmoittaa etukäteen osoitteeseen asiakaspalvelu@jalavankauppa.fi. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Jalavan Kauppa ei sitoudu vastaamaan vaihtamisen lähetyskustannuksista.